Известие

Collapse
No announcement yet.

Реглаж на фарове 156?Къде да го направя?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    1% наклон на лъча, означава, че на всеки 100 м, лъчът "пропада" с 1 м.

    Ако сме ОК с това, означава, че ако височината на центъра на фара е 1м, горната част на светлото петно ще е на 100 м пред колата.

    Не знам, какво е точното разстояние от земята до центъра на фара при 156, но визуално го определям като около 0,7.

    Сметката показва, че късите ще светят на 70 м.
    Това ми се вижда много.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      1% наклон на лъча, означава, че на всеки 100 м, лъчът "пропада" с 1 м.

      Ако сме ОК с това, означава, че ако височината на центъра на фара е 1м, горната част на светлото петно ще е на 100 м пред колата.

      Не знам, какво е точното разстояние от земята до центъра на фара при 156, но визуално го определям като около 0,7.

      Сметката показва, че късите ще светят на 70 м.
      Това ми се вижда много.
      Не е много, прочети последното изречение от линка - http://dnes.dir.bg/news/zima-proverk...ishta-15434235
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #63
        60 - 70 м разстояние на което светят, аз разбирам максималното разстояние на което светят късите.
        Тук правим сметките за височината на хоризонталната граница между светлото и мрака. Това което е показано в 30 - метровата граница на скицата:



        За нея говоря, че ми се струва много това, тя да е на 70 м.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #64
          Максималното разрешено разстояние за късите мисля, че беше 40 метра.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #65
            От няколко дни се ровя и търся и нищо не намирам като информация за регулиране точно за 156.

            Comment


            • #66
              Ами точно за 156 няма да намериш, щото стандарта е един.Т.е. формата на петното и растоянието на което свети са единен стандарт за всички коли.Щото не е все едно дали караш 156-а или тир.По високите фарове на тира обуславят по голям процент на снижение за да се достигне тази осветеност.Иначе тира ще свети на 300 метра и ти вади очите.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #67
                Е нали Муато ви снима лепенката с 1% . Това е. Каква още информация търсите? Височината на хоризонталите се смятат на базата на този % и разстоянието до стената. Страничните наклони, така или иначе не можете да ги променяте.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #68
                  Освен това дори и да ги направиш без да смяташ този 1%, 156 си има копче за снижаване на фаровете, така че после може да ги снижиш една-две степени.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #69
                    Сега проверих, според закона за движение по пътищата на Република България мамаксималното разстояние на късите е 40 метра.
                    Копчето за снижаване е като натовариш багажника и предницата се вдигне да свалиш фаровете за да не заслепяваш.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #70
                      И какво пречи да го използвам и без да съм натоварен.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                        И какво пречи да го използвам и без да съм натоварен.
                        Нищо не пречи, само ще ги забиеш надолу и няма да виждаш добре, разбира се ако фаровете са правилно регулирани.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Максималното разрешено разстояние за късите мисля, че беше 40 метра.
                          Законът е писан когато никой не е чувал за модерни фарове и лупи. Иначе ако фарът ти е с наклон надолу и се намира на височина 60-70 см от асфалта няма как физически да заслепиш отсрещния който седи поне на метър над терена. Проблемът идва от фаровете обърнати нагоре и тези с ксенон на лош рефлектор
                          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                          Peugeot 508 RXH 02.2013

                          Comment


                          • #73
                            Колеги, моите фaрове съм се опитвaл сaм дa ги регулирaм и все не светят добре. Смених крушките, кaто си мислех, че е от тях, но отново ефектa беше същия. После реших дa я зaкaрaм в "сервиз" дa регулирaт фaровете и уж всичко добре и отново не светеше добре. Подлaгaх гaйкa нa левия фaр, зaщото бие много нa долу, a десният бие много нa горе и в дясно. Колaтa е нямaлa удaри и т.н. Не-знaм, зaщо тaкa не-могa дa ги регулирaме. Вечер е толковa не приятно дa се кaрa, учите ми се вaдят. Пробвaл съм и нa стенa дa регулирaм и уж всичко 6 и кaто я тествaм нa път и нищо. Сегa е в сервиз, но изкaрaм ли я, ще се зaнимaя по-сериозно с тея фaрове. Голям проблем сa, то и четa, че много хорa се оплaквaт. Не-знaм, сaми ли се рaзилиголирвaт отново и aз не-знaм вече. Знaм, че решението е ксенон с лупи, но той струвa 200 лв. ....


                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщение
                              Колеги, моите фaрове съм се опитвaл сaм дa ги регулирaм и все не светят добре. Смених крушките, кaто си мислех, че е от тях, но отново ефектa беше същия. После реших дa я зaкaрaм в "сервиз" дa регулирaт фaровете и уж всичко добре и отново не светеше добре. Подлaгaх гaйкa нa левия фaр, зaщото бие много нa долу, a десният бие много нa горе и в дясно. Колaтa е нямaлa удaри и т.н. Не-знaм, зaщо тaкa не-могa дa ги регулирaме. Вечер е толковa не приятно дa се кaрa, учите ми се вaдят. Пробвaл съм и нa стенa дa регулирaм и уж всичко 6 и кaто я тествaм нa път и нищо. Сегa е в сервиз, но изкaрaм ли я, ще се зaнимaя по-сериозно с тея фaрове. Голям проблем сa, то и четa, че много хорa се оплaквaт. Не-знaм, сaми ли се рaзилиголирвaт отново и aз не-знaм вече. Знaм, че решението е ксенон с лупи, но той струвa 200 лв. ....
                              Като цяло фаровете ни са доста недомислени и дори перфектно регулирани с обикновени крушки светят в пъти по-слабо от фаровете на един куп скапани кошници.
                              Рефлекторите не са добри, пластмасата лесно потъмнява и т.н.
                              Иначе не им подлагай нищо, имат достатъчен ход за регулиране и сами не се разбутват, освен ако няма нещо счупено или разкачено вътре във фара.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Аз пък съм доволен от моите,като светлина,изключвам потъмняването на пластмасите.Фаровете ми са оригиналните,с най обикновенни крушки,никакъв проблем.Късите са без забележка,дълги ползвам рядко.Иначе на друга Алфа,имаше проблем с регулирането на чисто нов фар марка Depo,който в последствие отиде в коша.
                                Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                                Comment

                                Working...
                                X